Korisnička podrška




Niste pronašli odgovor na vaše pitanje?

Za sva dodatna pitanja obratite nam se na email ili pozivom na broj korisničke službe

Tel: 072 500 100

Mob: 099 489 6073

Mob: 099 489 6074

Fax: 072 500 109


podrska.korisnicima@pro-ping.hr

Radno vrijeme korisničke podrške
Pon-Pet: 08:00-21:00
Subota: 08:00-16:00
Nedeljom i državnim praznikom ne radimo

Cijena poziva prema predbroju 072 je određena cjenikom vašeg telekomunikacijskog operatera

PRO-PING ne upotrebljava postojeće instalacije (bakrenu, ADSL, bežičnu, kabelsku i sl.). PRO-PING koristi vlastitu bežičnu infrastrukturu koja je nezavisna od vašeg postojećeg operatera.

Kako bi postali korisnik, potrebno je prijaviti se za spajanje i kod postojećeg operatera odjaviti postojeći internetski priključak.

Vrlo je važno da ne odjavljujete postojeći priključak prije nego se spojite na PRO-PING internet, jer postoji mogućnost da usluga pristupa PRO-PING internetu nije dostupna na Vašoj lokaciji što će tehničar točno utvrditi prilikom spajanja na PRO-PING internet.

Isto tako vrlo je važno ispitati status Vaših ugovornih obaveza kod postojećeg operatera kako ne biste imali neugodnih iznenađenja pri odjavi postojećeg priključka.

PRO-PING ne može u Vaše ime odjaviti Vaš postojeći internetski priključak, već isključivo vlasnik tog internetskog priključka.

Prijenos pretplatničkog ugovora je moguće ostvariti samo ako je preseljenje:

- sa Fizičke na drugu Fizičku osobu

- sa Fizičke na Pravnu, uz uvjet da je fizička osoba vlasnik pravne osobe

- sa Pravne na Fizičku, uz uvjet da je fizička osoba vlasnik pravne osobe

- sa Pravne na Pravnu, uz uvjet da je vlasnik obje isti

Prijenos pretplatničkog ugovora se naplaćuje sukladno važećem Cjeniku.

Da, uz uvjet da je na drugoj lokaciji dostupna usluga PRO-PING interneta.

Samo preseljenje opreme radi isključivo Tehnička služba na Zahtjev korisnika, kako deinstalaciju s postojeće lokacije tako i instalaciju na novoj lokaciji.

Prilikom preseljenja Korisnik je obavezan popuniti Zahtjev za promjenu pretplatničkog ugovora, s obzirom da se mijenja lokacija priključka.

Naknada za preseljenje naplaćuje se sukladno važećem Cjeniku.

Nakon prijave kvara prvo se vaša veza ispituje iz centrale i po potrebi šalje se tehničara na samu lokaciju priključka.

Ukoliko je potrebno da tehničar izlazi na lokaciju priključka, tehničar će posjetiti korisnika u roku dva radna dana.

S obzirom da je većina kvarova uzrokovana korisnikovom nepažnjom, prvo je potrebno provjeriti jesu li svi kablovi dobro uključeni, je li adapter za napajanje modema (antene) uključen u struju, te je li omogućena mrežna kartica ili wireless na laptopu.

Probati isključiti adapter za napajanje antene (modema) iz struje na 5 sekundi i ponovo uključiti, pričekati oko 1-2 minute i provjeriti je li internet proradio.

Ako korisnik ima WiFi router za kućnu bežićnu mrežu, potrebno je ispitati ispravnost tog routera tako što se računalo spoji direktno na kabel s adapterom za napajanje. Ukoliko internet radi na kablu, tada greška nije u PRO-PING-u, već u Vašoj kućnoj instalaciji.

Ako internet ne radi ni na kablu, uz uvjet da je adapter za napajanje spojen na kabel, tada se trebate javiti korisničkoj službi i prijaviti kvar na priključku.

Nakon prijave kvara Tehnička služba ispitati će Vaš priključak te po potrebi poslati tehničara na lokaciju priključka kako bi se istražio uzrok problema.

Važno je napomenuti da PRO-PING ne održava Vaša računala i Vaš router, već isključivo modem koji se nalazi na krovu. Ako internet uredno radi kada se računalo spoji direktno putem kabela, naplatit će se neopravdani dolazak tehničara.

Pretplatnički ugovor možete raskinuti u bilo koje vrijeme. Sukladno potpisanom Zahtjevu za zasnivanje pretplatničkog odnosa i Zapisnika o obavljenoj instalaciji, oprema koja se nalazi kod Vas je u najmu i morate omogućiti vraćanje iste te potpisati Zahtjev za raskid pretplatničkog ugovora. Ovisno o vrsti Pretplatničkog ugovora koji ste izabrali, nakon raskida dobivate i završni račun koji trebate podmiriti.

Kod priključka bez ugovorne obaveze, račun koji dobivate je usluga pristupa internetu do dana raskida, zbrojena s trenutnim dugovanjem ako dugovanje postoji.

Kod priključka s ugovornom obavezom (Priključak na rate) ste, osim gore navedenog, dužni podmiriti i zbroj preostalih rata Priključka i instalacije ili puni iznos Priključka i instalacije bez ugovorne obaveze (ovisno što je povoljnije za vas), bez mjesečne naknade.

Ukoliko ste odabrali Priključak s akcijskim paketom, a želite ga raskinuti prije isteka ugovorne obaveze, potrebno je podmiriti iznos punog Priključka i instalacije.

Na Vašim korisničkim stranicama na adresi korisnik.pro-ping.hr u svakom trenutku možete vidjeti stanje Vaših računa i uplata. Ukoliko imate dodatnih pitanja, potrebno je kontaktirati Korisničku službu putem e-maila ili telefonskim pozivom.

Prema aktualnom Pravilniku o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga dostupnom na HAKOM stranicama, svi operateri su dužni isporučiti minimalnu brzinu od 50% maksimalne deklarirane brzine, odnosno 70% maksimalne deklarirane brzine za brzine veće od 10Mbit/s.

Sve upite možete poslati putem Korisničkih stranica na adresi korisnik.pro-ping.hr

Korisnička služba preuzet će Vaš zahtjev te ga proslijediti nadležnom odjelu.

Naravno.

Nema nikakvih ograničenja na servise koje korisnik koristi putem PRO-PING pristupa internetu u usporedbi s klasičnim ADSL-om, optikom, 4G ili nekom drugom tehnologijom.

Ukoliko je Vaš priključak isključen zbog neplaćanja, isto dugovanje trebate podmiriti u cijelosti najkasnije u roku od 30 dana te će se Vaš priključak automatski ponovo uključiti po vidljivoj uplati u roku jednog radnog dana. Naknada za ponovo uključenje naplaćuje se sukladno Cjeniku.

Ukoliko se dugovanje ne podmiri ni nakon 30 dana nakon isključenja, PRO-PING će pokrenuti postupak raskida pretplatničkog ugovora, od korisnika zatražiti da vrati opremu koja je u vlasništvu tvrtke PRO-PING i u najmu korisnika te po potrebi svoja potraživanja namiriti sudskim putem, odnosno ovrhom.

Ne, potrebno je postaviti bežični router i kabelom ga povezati na PRO-PING modem.

PRO-PING ima u ponudi podešen bežični router koji možete kupiti po pristupačnoj cijeni.

Ako želite koristiti vlastiti bežični router za kućnu bežičnu mrežu, nužno je prethodno podesiti Vaš router te se podešavanje bežičnog routera naplaćuje prema važećem Cjeniku.

Ukoliko se dogodi greška na PRO-PING opremi koja je u Vašem najmu, taj servis, odnosno posjet tehničara se ne naplaćuje.

Ako se greška dogodi na Vašoj kućnoj bežičnoj mreži ili ako je uzrokovana korisničkom krivnjom bilo na PRO-PING opremi ili kućnoj bežičnoj mreži, nadalje neodržavanjem korisničkog računala i slično, ona se naplaćuje sukladno važećem Cjeniku.

Podsjećamo Vas da PRO-PING nije odgovoran za Vašu kućnu bežičnu mrežu, niti stanje Vašeg računala / uređaja. PRO-PING održava samo dovod interneta koji dolazi putem kabela spojenog na modem (antene) na Vašem krovu.

Ukoliko ste podnijeli zahtjev za priključkom, a po dolasku tehničara na spajanje (stvarnu provjeru dostupnosti) se utvrdi da ne postoji mogućnost povezivanja na mrežu, takav dolazak se ne naplaćuje.

Korisnik za vrijeme trajanja pretplatničkog ugovora od PRO-PING-a dobiva modem (antenu) isključivo u najam.

Raskidom pretplatničkog ugovora dužan je vratiti modem PRO-PING-u, u protivnom će se isti naplatiti prema važećem Cjeniku.

Od postojeće opreme jedino što se može iskoristiti jest bežični router ili switch za povezivanje više od jednog računala ili uređaja. Vašem bežičnom routeru potrebna je prethodna konfiguracija kako bi router ispravno radio u PRO-PING mreži. Konfiguracija vašeg routera naplaćuje se sukladno Cjeniku.

Priključak i instalacija moraju se platiti bez obzira na postojeću opremu, a modem i kabel potreban za spajanje jednog uređaja putem kabela dobivate besplatno u najam za vrijeme trajanja pretplatničkog ugovora.

Ne, PRO-PING se ne koristi postojećom telefonskom infrastrukturom, već upotrebljava posebnu bežičnu mrežnu opremu koja je u potpunosti neovisna o postojećim telekomunikacijskim priključcima. Veza između modema i računala korisnika ostvaruje se običnim mrežnim računalnim kabelom.

Prvo je potrebno ispuniti Prijavu za spajanje na PRO-PING web stranici.

Ako je spajanje moguće na vašoj lokaciji, Vaša prijava će se zaprimiti te će tehnička služba Vaše spajanje uvrstiti u raspored spajanja. Dolaskom tehničara na lokaciju, potrebno je ispuniti i potpisati Zahtjev za zasnivanje pretplatničkog ugovora kojim postajete PRO-PING korisnik i od tog dana možete pristupiti internetu putem PRO-PING mreže

Osnovni uvjet za dobivanje usluge internet veze je da se tražena lokacija priključka nalazi na pokrivenom području, da korisnik ima antenski nosač ili cijev na koju se može montirati naš modem (plastični uređaj promjera 14cm), te da ima mogućnost povlačenja kabela od modema do računala ili routera.

Jednostavnom prijavom na web stranici možete provjeriti nalazi li se Vaša lokacija u području pokrivanja te postoji li mogućnost povezivanja.

Ako postoji mogućnost povezivanja, putem istog obrasca možete ostaviti svoje podatke da ste zainteresirani za spajanje te će Vaša prijava odmah biti uvrštena u raspored spajanja. Dan prije dolaska tehničara kontaktirat će vas tehnička služba o točnom terminu dolaska tehničara koji će točno utvrditi je li spajanje moguće, odnosno ako je moguće odmah i instalirati priključak.

Prema Zakonu o zaštiti potrošača imate pravo u roku od 14 dana od dana uključenja na PRO-PING internet zatražiti raskid pretplatničkog ugovora i PRO-PING Vam neće ispostaviti račun, odnosno za tih 14 dana ne plaćate ništa.

Ukoliko u tom roku ne zatražite raskid ugovora, dan sklapanja ugovora se smatra danom kada započinje mjesečna naplata usluge pristupa internetu.

Važno je samo da se sva oprema u vlasništvu PRO-PING-a (modem, kabel i sl) u slučaju raskida vrati u ispravnom stanju, a deinstalaciju priključka će odraditi Tehnička služba bez naknade.

S obzirom da je za kvalitetnu vezu potrebna optička vidljivost modema prema ostatku mreže PRO-PING-a, tehničar će na samoj lokaciji utvrditi gdje će se modem postaviti.

Ukoliko je signal prema pristupnoj točki dovoljno dobar s Vašeg balkona, antena se može postaviti i na balkon. Ukoliko signal nije dovoljno dobar da bi se modem (antena) postavio na balkon, tehničar će Vam predložiti drugo rješenje.

Da, moguće je postavljanje priključka iako niste vlasnik objekta u kojem živite.

U tom slučaju nositelj priključka nije vlasnik objekta, već on samo Vama mora dozvoliti postavljanje PRO-PING opreme na svoj objekt. Dakle, ugovor ne sklapa vlasnik objekta, već podstanar (nosilac priključka) i računi stižu na njegovo ime. U slučaju neplaćanja i ne vraćanja opreme teretit će se osoba koja je sklopila ugovor, odnosno nositelj priključka.

Od dana zaprimanja prijave dolazak tehničara možete očekivati u roku od 30 dana. U slučaju lošeg vremena u tom periodu (snijeg, kiša, vjetar, led..) taj rok se može povećati i na 60 dana.

U prosjeku taj rok iznosi desetak radnih dana.

Za korištenje PRO-PING interneta potrebno vam je:

- računalo s mrežnom karticom za žičano povezivanje i operativnim sustavom

- modem koji dobivate besplatno u najam za vrijeme trajanja pretplatničkog ugovora

- dostupnost usluge na željenoj lokaciji (dostupnost možete saznati putem web stranice, točnu dostupnost će utvrditi tehničar na lokaciji)

Za povezivanje tableta, mobitela, laptopa ili drugih uređaja koji se povezuju bežičnim putem, a ne kabelom, potreban vam je i:

- bežični router koji je konfiguriran za rad sa PRO-PING mrežom.

U slučaju da tehničar na izvidu lokacije utvrdi da nemate dovoljno jak signal za spajanje na PRO-PING mrežu, Vaša se prijava šalje na Odjel za proširenje mreže koji će u daljnjem postupku proširivanja područja pokrivenosti razmatrati i vašu lokaciju. Kada i ako će u budućnosti biti moguće spajanje, PRO-PING će Vas kontaktirati putem telefona ili e-maila koji ste ostavili prilikom prijave.

Nije moguće točno predvidjeti kada će se proširenje dogoditi, odnosno može se dogoditi u roku od mjesec dana, ali isto tako i u roku od godinu dana ili nikad. Važno je napomenuti da će Vas PRO-PING kontaktirati kada priključenje bude dostupno na Vašoj lokaciji.

U cijenu Priključka i instalacije uključeno je:

- dolazak tehničara na lokaciju priključka

- postavljanje modema na postojeću antensku cijev ili postojeći nosač

- povlačenje kabela kroz postojeće kabelske cijevi ili postojeće kanalice

- podešavanje parametara modema i spajanje modema na mrežu PRO-PING-a

- spajanje jednog računala ili routera putem kabela

U cijenu Priključka i instalacije nije uključeno:

- bušenje (stropa, zida, vrata..)

- montaža antenske cijevi

- bežični router za bežično povezivanje uređaja (tableti, mobiteli, i sl)

- popravljanje Vašeg računala

- konfiguracija Vašeg bežičnog routera

Modem i kabel korisnik dobiva besplatno u najam za vrijeme trajanja Pretplatničkog ugovora.

Priključak i postavljanje antene odradit će isključivo Tehnička služba PRO-PING-a.

Za svaki paket definirana je cijena i uvjeti priključka i instalacije.

Korisnik nema mogućnost samoinstalacije priključka na svojoj lokaciji.

Modem je uređaj koji je nužan za povezivanje Vašeg kućanstva na internet. Uređaj je plastične konstrukcije promjera 14 cm, debljine 5 cm i mase oko 250 grama.

Uređaj se postavlja na povišenu lokaciju (antenski stup, krov, balkon) kako bi se osigurao kvalitetan signal.

Modem dobivate besplatno u najam za vrijeme trajanja Pretplatničkog odnosa. U slučaju da modem prestane raditi zbog više sile (udar groma ili sl) PRO-PING će o svom trošku modem zamijeniti drugim ispravnim. Ako korisnik nepažnjom ošteti modem (mehaničko oštećenje, okretanje antene, neodgovarajuća instalacija struje, krađa), korisniku će se naplatiti neopravdana intervencija ili zamjena modema za ispravni prema važećem Cjeniku.

U slučaju raskida Pretplatničkog odnosa korisnik mora vratiti modem PRO-PING-u u ispravnom stanju.

Internetski promet neograničen je (FLATRATE) i uračunat u mjesečnu naknadu svakog paketa.

Bez obzira na to koliko podataka preuzmete sa interneta cijena paketa se ne povećava.

Moguće je spajanje samo na otvorene NEWS group servere koji su javno dostupni za sve internetske korisnike (Public News Servers).

PRO-PING nema vlastiti NEWS group server, pa sukladno navedenom usluga NEWS grupe nije dostupna PRO-PING korisnicima.

Korisnici imaju dinamičku (promjenjivu) IP adresu. Trajanje jedne sesije iznosi od 12 do 24 sata, ovisno o spajanju računala na mrežu.

S obzirom na globalnu potrošnju i raspoloživost javnih IPv4 adresa PRO-PING i drugi operatori primorani su određeni udio korisnika povezati na internet putem tzv. CGN (Carrier Grade NAT) sustava. Ukoliko imate potrebu trajnog korištenja javne dinamičke IPv4 adrese, molimo vas da pošaljete zahtjev s objašnjenjem na email korisničke podrške.